2017年10月21日 星期六

道頓堀御好燒專門店 - 見識過~


食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

K11紅到發紫的道頓堀御好燒專門店,最近在荃灣廣場開了分店,我都要扮緊貼潮流,去見識下。

中午時份,沒太多人,不單可以直行直入,仲可以揀位,但限時九十分鐘。

其實我唔明白,又唔係排緊長龍,又唔係任點任食,為什麼要限時限刻呢?Any肥,我遵守佢既遊戲規則。
    


In case 大家唔知,這店是DIY,點上御好燒/文字燒/廣島燒後,自己動手,跟著指示做就是。



先點來芝士四重奏,四式芝士、雞蛋、蔥花及蕃茄粒的組合,十分簡單。看圖識字,攪勻碗內的材料後在鐵板上落油,每邊燒約五分鐘,再配上汁醬、海苔粉及鰹魚片便成。



筆者烹調從來不行但燒香了的芝士,味道衰極有個譜,只是實在有點太漏。



另一款是廣島燒,有豚肉、蔬菜、麵條、雞蛋等材料。相比之下,是較為複雜,不過跟著做其實難度亦不高。



先將麵糊煎成圓型的薄餅,再放材料如蔬菜及豚肉等在薄餅之上。



燒到咁上下,在旁邊開始炒麵及煎蛋。由於麵條本身已是熟,輕輕炒番熱及作調味已可。



煎好蛋,將薄餅搬到蛋上,然後反面。再自行配上適量的汁醬、海苔粉及鰹魚片就成事。吃起來層次當然比剛才的芝士四重奏更豐富,同埋有我喜歡的炒麵,更合個人口味。

老老竇竇,大概是我技術所限,好吃算不上,旨在見識過時下年輕人的玩意而已。


餐廳資料:
道頓堀御好燒專門店

7 則留言: