2017年7月2日 星期日

Kyoto Joe - 當啤酒滲入日本菜


食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

人到中年,過晒劈酒的青蔥歲月,近期才多了去蘭桂坊,唔通真係心態上年青?

非也!只是「肥美達人」相約,到老蘭的Kyoto Joe,吃一頓日本菜,聽說餐廳加插了一些以啤酒入饌的新菜式,岩晒呢個炎炎夏日。

唔劈酒,都可以吃些啤酒菜式呀~

不過,身處老蘭,唔飲少少,係咪會俾人恭喜發財架?哈哈哈~
    


講番呢間嘢既食物先,大家以沙律作準備,各式沙律菜新鮮外,混入了鮮美的帶子、吞拿魚及三文魚,還有以春卷皮炸香的脆片,感覺更添豐富。



吃日本菜總少不了刺身,師傅會按季節與貨源,揀選最新鮮時令的東西作刺身拼盤給我們,蝦自是甜美,拖羅入近乎溶化,鯛魚爽甜,最沒有人吼的,無錯就是三文魚。



有刺身無理由欠壽司,這款豚肉既壽司卷,外層經輕煎過,很有趣,好味道。



海老天婦羅,豆腐及牛油果天婦羅,全是加入了啤酒作炸漿,吃時既脆口,又有微微啤酒香,幾特別。前者好味但經常有機會食到,豆腐反而幾滑幾有驚喜,還是首次吃牛油果天婦羅,效果比想像中好。



再來的烤雞卷,同樣是以啤酒入饌,而且呢個啤味都幾重,沾些柚子汁來平衡下,剛好。



想不到最後的牛肉烏冬會咁好食,幾乎想「安哥」一碗。



以焦糖燉蛋與水果作結,與新知舊雨在歡笑聲中渡過。



以我既Promotion CodeFabriceBeer」經肥美達人訂座,可享全單減八十八個大洋,到九月三十號為止。


餐廳資料:
Kyoto Joe

5 則留言: